tisdag 29 september 2009

It's a beautiful day

Hey!

Solen skiner som bara den, jag gillar hösten när det är kallt men ändå en hel del sol, man kan ta på sig sina varma mysiga höst kläder & sen ger ju solen lite extra energi (;

Idag hade tänkt att jag skulle åka till gymmet idag, bygga upp musklerna lite, och har lovat pappa att sitta ute i studion och kanske spela in någonting! ^^

Måste också lägga till att, jag söker ju massor av jobb för tillfället utan någong större succé, men min manager kanske kan fixa något i köpenhamn, jag skulle få reda på det i slutet av veckan, hur bra hade inte det varit?! :D

Fast jag brukar oftast ha otur så vi får se ;P

















See yah



If there's somebody who want's me to write in english insted, just let me know ;)

1 kommentar:

  1. där kommer säkert ngt snart... det brukar alltid va så att man får flera responser på en gång sen när det väl kommer :P

    SvaraRadera