tisdag 7 september 2010

On my own

Idag fick jag en egen lägenhet i andra hand på slottshöjden :) YEY!
En skit fin 2:a. Billig och skit bra läge, im diggin' thiiis ;)
Blir flytt i november som det ser ut nu!

Annars idag så har jag varit på IKEA med Martina och Jenny, vi åkte bara dit för att äta, hahaha. 8 kötbullar med potatis/mos kostar bara 16 kr, galet billigt haha, & skit gott :P
Sen blev det en korv och glass för mig & Jenny på vägen ut, lika bra att fylla upp ordentligt, haha.

Åkte sedan hem till La, passa hundarna imorgon bitti..
Fick övningsköra också, blir bättre o bättre ;D sen blev det Idooool tittande, älskar att kolla på det haha.

Och det värsta med denna dagen är att jag fått ta av mina fina franska naglar som jag gjort på salong :( får inte jobba med det, lite löjligt egentligen, om ni frågar mig som bara står i kassan & dtn.
Och det var ett h*lvete att få av dom! Ser för j*vligt ut nu!

Mina fina naglar :(

















Nää, sleepy time.
Ciao

1 kommentar:

  1. Åh va roligt :D då ere fest där varje helg då ;);)

    SvaraRadera