söndag 24 oktober 2010

Be mine

Haj Haj.

Igår åkte jag hem till Tildis, vi bara myste hela kvällen & käka donken mat, hehe..
Kollade film, Mitt stora feta grekiska bröllop gick på TV, haha åh vad jag älskar den filmen!
Jag vill också gifta mig så, mihi. Får hitta mig en fet grek, haha.
Och på tal om bröllop så kan jag avslöja att en stor skräck för mig är att ha ett svenskt, traditionellt bröllop, det kryper i kroppen på mig, haha.
Så nu vet ni den onödiga informationen om mig, jag kommer säkert inte ens gifta mig :P

Iaf, spela på tivoli imorgon, KUL, kändes sjukt bra att spela med Pada i fredags, fy vad jag saknar att sjunga! Jag blir så jäkla lycklig av det :)























Jag älskar Robyn, alla hennes låtar berör mig & hon är ju så jäkla ball!

Be mine, The Story of my Life typ ;P
http://www.youtube.com/watch?v=eHevyZ48Wts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar