tisdag 9 mars 2010

:)

Yo!

Kom i säng vid halv 8 imorse och vaknar runt 1-tiden av att min telefon ringer, såg att det var danskt nr (; så självklart svarade jag helt yr & nyvaken, haha.
Och det var ju Mik, en skivbolags kille som är fixarN.. Han gav mig äntligen lite info om den 31 mars, ska åka runt på en turné buss med lite andra kändisar & uppträda under hela dagen, med bl.a Outlandish! Liiide fett :D ni alla kommer väl ihåg låten "aicha aicha" ;D (8)
& alla tycker om min låt så snart blir det musikvideo!

Så nu börjar det & komma igång,
shit vad jag fick ont i magen nu :P måste öva träna öva träna!!

Seee yaah :)

Pimpen ! ;P

2 kommentarer:

  1. fy vad KUUUUUUL! du kommer äga!!!!

    SvaraRadera
  2. shiiit va kul för dig gumman :) hoppas allt går bra och rullar på nu (; håller tummarna för dig! kramkram

    SvaraRadera