lördag 13 mars 2010

Saturday























Yeah, nu skriver dom om mig på sina hemsidor också, radiostationerna etc :) NAJS!!
Kolla in länken :)

http://www.viborg-folkeblad.dk/article/20100215/RVB/302159986


Solen skiiiiner! & jag hade bästa drömmen på länge, haha, drömde om Tom Welling(Clark Kent) från smallville ;D haha, han är ju bara såååw snyygg, & han räddade mig från ett hemskt monster. Tack Clark!

Så idag blir det promenad vid havet, sen ikväll är det final i melodifestivalen, så blir att man ser på det med Kennes & har skit kul, ;D Ska sitta & rösta på Ola & Salem hela kvällen ;P

Ha en skit bra dag!! För det ska jag ha :)

1 kommentar:

  1. haha ;P inte helt fel med sånna drömmar ju.
    jodå de e fint med mig.. är smått rastlös idag bara... hade gärna velat ut ikväll, men har nada cash så de får väl vänta sig :/ låter trevligt! hoppas ni får en mysig kväll :) pusskram

    SvaraRadera