tisdag 18 maj 2010

baby let me love you down

http://www.youtube.com/watch?v=uhLhdKGINzU

Har hört denna låten så sjukt många gånger när jag jobbat natt nu, går och nynnar på den hela tiden. Haha..

Inget mer natt jobb nu iaf :) vilket är sjukt gött! Har bara sovit hela dagen nu & varit på en runda med vovven. Känner att jag måste träna idag också! Så man håller sig fit för sommaren :P som snart är här btw! shiiet, bara 2 veckor kvar sen är det Juni! Tiden går så sjukt snabbt..

Men gott e de :)

Länge sen jag la upp en bild på Alice..Här har ni min lilla terrorist! Som bara växer & växer!























Det händer så himla mycket i mitt liv just nu, ska flytta om lite mer än en månad, har precis börjat jobba hel tid, är på G med min musikvideo, har en intensiv hundvalp, festar, träffar vänner jag hinner t.o.m dejta! haha..

Men det är kul att ha mycket på gång! :)

1 kommentar: