söndag 30 maj 2010

Lucy G


















Yo gangsta!
Jag har hunnit med mycket denna veckan,
Personalfesten i tisdags var awesome! Jag hade så galet kul, haha, får göras om igen :)

Såg SATC 2 igår med natha, linda, matilda & tilda, den var så sjukt bra! haha, & det var så kul att det bara var tjejer, så fort en het kille slängde av sig tröjan skrek alla, inklusive jag, haha.
Efter det stack jag & natha med Tilda hem till Anna, drack lite & snackade.
Sen begav vi oss mot stan..... Och då hände det som aldrig får hända... Jag ramlar i mina klackar! I en backe, där det är massa folk!! Jag slår upp hela handflatorna, skrapar upp hela foten och vrickar den andra... Men skorna och kläderna klarade sig!! haha, det var det viktigaste :P.. Så nu har jag super fina lilla my plåster överallt!

Utekvällen blev lyckad! Jag & Natha körde all in och sneade! hahaha, som den gamla goa tiden ;)

Men ha en fin söndag.

Grattis på Morsdag lilla mami <3

1 kommentar: