fredag 20 augusti 2010

Back from the dead

Tja!

Nu var det väldigt länge sen jag skrev något..
En liten uppdatering om vad som hänt under sommaren.
Jag bor lite tillfälligt hos min kollega och fina vän Jenny <3 i Helsingborg. Jag har hunnit resa till Serbien med Jenny & Jelena, tyvärr var vädret dåligt varje dag. Har också slutat gå på skift för att jag ska börja plugga studioteknik i höst ;) gör allt för att slippa gå på skift... Sen kommer det hända lite nya grejer med musiken nu i höst hoppas vi på. Det har varit en del strul med vissa personer som vi nu tagit bort. Så att vi kan satsa allt utan att ha någon som drar ner en. Bara att hoppas på det bästa :)

Så där ja.... Ska fortsätta uppdatera som vanligt nu. Puss



3 kommentarer:

  1. jaaa, she´s back! =)

    /filippa

    SvaraRadera
  2. låter bra snäckan (; håller tummarna för att de bir bra med musiken o allt annat :)
    pouss

    SvaraRadera