onsdag 23 juni 2010

Yo!


















Yo, igår hade jag min sista jobbnatt av 3.. Så skönt när dom är över, även om jag tycker mest om att jobba natt så sliter det så sjukt mycket på en.

Igårkväll drog jag in till hbg & mötte upp Jenny & Carro, vi hyrde film och köpte sjuukt mycket godis!
Blev 2 skräckisar, drag me to hell var faktiskt rätt bra, blev as rädd iaf, haha!
Sen blev det The fourth kind, var också helt okej.
Dem andra två somnade ju dock rätt tidigt, jag har vänt på dygnet och har inte sovit någonting inatt..

Och idag har jag bara tagit det lugnt och varit hemma. Har haft fullt upp varje dag så länge nu, glömmer av att ta en paus och varva ner.. Händer så mycket jobbigt just nu så försöker göra massa saker som gör mig glad istället. Vilket både är bra & dåligt.
Ta det lugnt Natalie :P

Men nu ska jag skölja ur all färg i håret och gå och lägga mig, Jobb imorgon!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar