torsdag 10 juni 2010

Run bitch

Idag har jag varit sjukt duktig!
Gav mig ut på en 40 min jogging runda, & jag sprang hela tiden, jag är så nöjd!
Har inte joggat sen innan julas tror jag, var jätte länge sen.. Ska fortsätta med det nu :)


















Jobbet inatt gick väl helt okej, det var sjukt segt men jag hade många roliga kunder! hahaa, dom är där så ofta att dom kallar mig älskling istället.
Och en kille frågade mig om jag var blatte?. Jag började garva och sa nej, ser det ut så?
& han svarade att jag rör mina händer som en & snackar som en, hahah.. jag bara wuut? gör jag. Och han började garva han med och sa JA det gör du! hahaha..
Ska tänka på det hädan efter ;D man blir sån när man står i kassan på mc om nätterna.. Haha.

Ciao!

1 kommentar:

  1. hahaha kul med underhållning iaf ;) de gör de hela lite lättare :)

    SvaraRadera