söndag 6 juni 2010

6 juni

Hey!

Idag var sista jobbedagen, av alla jobbiga 9 h morgon pass.. Så sköönt att veta att man får sova imorgon.

Nu på senare tid har jag kommit att tänka på att jag blir så lätt rastlös. Det är så jobbigt, jag har alltid varit en person som tycker om att vara för mig själv, ta det lugnt & inte känna att jag måste göra saker hela tiden..
Men så fort jag har ledig tid så får jag panik & vill göra något, fastän jag som nu har jobbat 9 h & är dödstrött.. ändå sitter jag här rastlös & vill umgås. Haha, men jag orkar verkligen inte ta mig nånstans..

Okej, väldigt onödig info om mig :P

Imorgon har jag fullt upp & ska vara social hela dagen :)

















Puss på er!

1 kommentar:

  1. yo! regga din blogg på statcounter.com så kan man välja olika grejer där, för att se sina besökere. ganska kul ändå... :)

    SvaraRadera