lördag 5 juni 2010

SUMMER!

Heey!

Sommaren är här, and Im lovin' it!

Denna veckan har ju bara rusat iväg, har hunnit vara på min gamla skola Mega Musik & kollat på när Hanna uppträde, superstar :) shoppat grejer till lägenheten med ea pea, blev massa fina grejer.. Var på väla & shoppade lite till med mannen ;P lide mys.
Har varit & hjälpt Matilda i hennes lägenhet, målade lite tak, och höll henne lite sällskap, haha, kan väl inte påstå att jag är grym på att måla ;P

Sen har jag jobbat väldigt mycket, och heeela helgen, morgon dessutom, började kl 6 imorse. Fyyy vad segt det är på en lördag :P haha...

& nu har jag bara legat & solat ett tag, fy vad skööönt det är!! ååhh vad jag älskar sommar :)

































& snaaaart(!) så får vi nycklarna till lägenheten! WUHU!

Haah, ha en fin fin helg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar