tisdag 8 juni 2010

I need a man's man























Helluu
Igår var jag hela kvällen hos Matilda med Jennifer och hjälpte henne. Vi började sätta ihop en garderob, och när vi kommit halvägs så inser vi att vi satt väggen i mitten upp och ner!
Och vi hade redan spikat ihop hela sidan bak.
Vi var 3 tjejer, och lyckades ändå göra så fel! haha, ..
Vår första tanke var att borra nya hål, men så ringde vi Jennifers pappa och så löste han det åt oss, utan att borra nya hål, hahaha.

Så underskatta aldrig en man!! Det lärde jag mig igår :P .. det är så himla mycket snack om att det vara ska vara jämlikt och blaaah blaaah blaaaah.
Men egentligen, så är det inte helt fel att ha en man som försörjer en och så tar kvinnan hand om hemmet... Haha, can't belive im saying this.
Jag hade lätt kunnat vara en house wife! :P

Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Håller med dig! Där ÄR skillnader mellan kvinnor och män, och så skall det få vara med!! :)

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Det är faktiskt det :P och det accepterar jag :)

    SvaraRadera
  3. jag håller med om att det är skillnader, å att det bästa är väl att låta den som e bra på nåt göra det, istället för att försöka bli nåt man inte är/kan! sen kan ju inte jag hjälpa att jag är sjukt händig..... ;D haha!

    SvaraRadera
  4. Jag kan bli det med dig :) Vi kan shoppa och vara med hundarna hela dagarna :)

    SvaraRadera