torsdag 4 februari 2010

iphone


















nämen, vad håller jag i min hand ?;) en iphone?! ofc ;D
Den blev jag ny ägare till idag, känns så himla sweeeeet!!! Har behövt en ny telefon aslääänge!

Har hunnit med en del de senaste dagarna, snökaos är väl ett rätt bra ord, i tisdes var jag fast i stan till kl 8 eftersom alla tåg var inställda från kl 5 ;o men jag hann träffa tilda & käka på graffitti..

Igår(onsdag) var det jobb hela dagen, efter det gym & sen körskolan med Andrea.

& idag(torsdag) har jag varit hos pada & julia, chillat & käkat pizza, sen åkte vi in till Hbg till padas brossa & hyrde film, L.A.Gigalo, inte riktigt vad jag förväntade mig :P haha, eller jo, egentligen....

Men nu är det läggdags! 4 natts jobb väntar fre-mån.

Ciao

1 kommentar:

  1. lycka till med nattjobben! jag vet hur heeemskt det kan vara... eller du kanske gillar det ;D
    och såklart: HOT (I)PHONE :D

    SvaraRadera