onsdag 10 februari 2010

Jetlagd

Tja!
Helgens nattjobb är över, thank god ;P
Kunde dock inte somna i natt förrän halv 4 & vaknade halv 2.. Man blir verkligen jetlagd efter 4 nätters jobb, & man blir också väldigt trött på jobbet.. Men men, tror ingen kan förstå min längtan efter musikkarriären nu!!!


















Till något helt annat, under de senaste 2 veckorna har jag lyckats få sår över hela kroppen känns det som. Det började med att jag på jobbet gick under en taklucka & reste mig upp för tidigt, ett stort jack i ryggen(AJ!), dagen efter slår jag i smalbenet så hårt i diskmaskinen att det pumpar ut blod, vid 2 olika tillfällen har jag bränt in stora sår i mina fingrar, en gång vid brasan & en gång på en mugg(!), & här om dagen efter jobbet halkar jag rakt ner i asfalten & har nu ett fett blåmärke på låret, slog också i haken som blev helt svullen... Sen har jag också massa andra jack på mina händer från att gå & städa upp efter alla som svinar ute i lobbyn!(plocka upp eran skit efter er!!)

Sånt här händer mig aldrig annars!! haha, hur lyckas jag med allt detta inom 2 veckor, hmmm :P
Fick också näsblod precis som jag heller aldrig annars får.. Vad är fel på mig?

Aja, snart körskola. Ciao

1 kommentar:

  1. ojdå låter inte bra ju.. ;P blivit klantig kanske (; hur går de med körkortet? kram

    SvaraRadera