söndag 7 februari 2010

woork woork

Så var denna helgen snart över, sköönt! haha, det är så himla tråkigt med jobbehelg,
Igår kväll hann jag med att kolla på melodifestivalen med familjen & Kennes, innan jag åkte till jobbet, trevlans!
Ola & Salem var ju såklart favoriterna ;) Ola sjöng ju om mig, igen! haha, hur kan man inte gilla honom..

Har också fått reda på av skivbolaget att radiostationerna diggar min singel hårt! så det kommer bli lite små gig i mars/april, vad jag vet hittills :) kul!
Så snart börjar det kanske ta fart, hjälp! :P

Men nu ska jag iväg till jobb,
Ha en trevlig kväll ;)

1 kommentar:

  1. weho, säg till när det är konsert så man får komma och heja (och lyssna såklart ;))

    skönt att du inte tycker nätterna är alltför hemska. nu när du säger det minns jag att det var just den där jetlag-känslan efter... aaah. men keep on fighting, det är ju som sagt pengar :D

    SvaraRadera