onsdag 7 april 2010

Hello sunshine

Heeey!

Varit rätt kass uppdatering på sistone, meeen, har på den senaste veckan bestämt mig för att flytta hemifrån till sommaren med min bästa vän, har kollat runt på en del lägenheter som verkar intressanta.. Sen har jag också bestämt mig för att skaffa hund, vilket jag velat i måånga år, men nu är det dags när jag har egen inkomst & allt...

Det är ju t.o.m onsdag idag, solen skiner som aldrig förr i Landskrona, härligt!

Veckorna bara går & går & snart är det sommar, vänta ni bara! :)
& nu ska jag rusa iväg till Jobbet, see yah.

2 kommentarer:

  1. åh vad roligt :) Ska ni bo i Landskrona då? :) ja, jag längtar också till jag flyttar så jag också kan skaffa vovve :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag ska söka till Idol nästa vecka i Karlstad. Undrar ifall jag får sjunga någon av dina egna låtar? Kram!

    SvaraRadera