fredag 30 april 2010

Inspelning av Famous

Tja!

Inspelningen av videon gick as bra i tisdags, kommer blir riktigt FETT :D
Har fått se första edit, & det ser så himla bra ut, haha, fy vad jag skrattade..

Men men, jobb på donken hela helgen, här har ni lite bilder från inspelningen iaf..

Kan ju berätta att min video Famous kommer vara som t.ex x-factor, idol, talang etc. Om alla dessa människor som så desperat vill bli kända, & vi har fått in massa roligt folk som spelar auditions folk & jag är mig själv & alla de tre domarna. Haha, kan ni se att det är jag? :D
Först var jag den manliga sura domaren, andra diva mama ;) & tredje var jag hiphop/street. & sen är jag mig själv där i rosa klänning ;D


3 kommentarer:

  1. hahaha så söt du e :) vill gärna se resultatet! blev säkert skitbra ;) kramkram

    SvaraRadera
  2. aaaah, vad roligt! längtar tills jag får se videon! <3

    SvaraRadera