söndag 18 april 2010

Living next door to Alice

Tjena

Nu är denna helgen snart över, jag har bara jobbat, men hade faktiskt väldigt kul igår eller dom sista timmarna på jobbet iaf ;P haha.
& nu har jag haft Alice i en hel vecka, what about that.
Känns så konstigt att jag har en egen hund, har velat ha det så länge, & nu har jag det, wierd feeling.
Fast hon är rätt mycket hund kan jag ju säga, haha, Lord have mercy.. Men jag älskar när hon blir trött & kurar ihop i min famn & bara ligger där, mysigt :)
Längtar tills hon blir lite större så vi kan ut & åka inlines, det ni ;P

















Idag har jag lite ledigt, Andrea kommer hit snart, vi håller på att kolla runt på lägenheter, ser ut som att vi kanske flyttar in mot stan i Juli/Aug.. Ska på en visning på tisdag & jag har 3-4 andra att ringa till, & det blir bara fler & fler, KUL! :)
Jag har också sökt till lite utbildningar i höst, jag hoppas att jag kommer in på något!

Och nästa måndag ska vi spela in min musikvideo :) yey!

Det känns som att det händer tusen saker i mitt liv nu :P men it's all for the better.

Lite bilder från veckan ;)

































2 kommentarer:

  1. myspysigt :) ska du göra ngt spec i helgen? kanske kan träffas o hitta på ngt skoj? kraam

    SvaraRadera