fredag 2 april 2010

Spring Party Tour

Onsdag kvällen/natten var amazing ;D Vi kom till köpenhamn vid 6 mötte upp min tourmanager & vica & hennes dansare & åkte direkt till silkeborg, vilket tar 3 & en halv timme, där körde jag två låtar vid kl 22.30, jag var också först ut så publiken hade inte riktigt kommit igång, så det var rätt segt. Sen efter att jag & vica kört våra låtar åkte vi direkt till VIBORG, & där var det ÖÖSS :D:D
Uppträde där vid halv 1, folk sjöng med på mina låtar & skrek, det var så himla ballt :D
Sen när vi var färdiga där åkte vi direkt till Horsens, så vid halv 3 körde jag mitt sista gig, rätt så sleten! Men folket var helt galna där också, haha. Så man körde på!! :)
Efter en crazy night körde vi tillbaka mot Köpenhamn vid halv 4-4.. & jag & Andrea var tillbaka i Sverige vid kl 8 på morgonen, då var vi lagom trötta :P haha. Best night ever!! :D
Jag hade så fruktansvärt roligt! Längtar tills det börjar hända mer saker framöver.
För i natt är det tillbaks till donken, suck! ååhh vad trött jag blir påT!!

Men här får ni lite bilder :) Glad Påsk på er!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar