tisdag 13 oktober 2009

13 Oktober

Igår blev det ju inspelning i studion, på Hannas låt som jag skrivit text & melodi till.. Sjöng in till demon som hon kan lyssna på sen :) & det blev helt okej för att vara demo, pappa som fixa & trixa så det lät bra ^^
Det kändes så konstigt att jobba med någon annan när jag jobbat med Rasmus i 2 år, men känner min pappi bra så det funka det också ;d

Idag blir det skogspromenad med Hannah & Ellan I Helsingborg, hunden får också följa med ^^
Härligt.



















& det är också 3 år sedan jag & C började träffas, åååh vad jag älskar honom, and miss him! Hatar den här långdistansen, vill ha en mysig lägenhet i Malmö som vi kan ha, hade varit underbart.
Behöver ta lite nya bilder också, har bara massa oldies ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar