torsdag 29 oktober 2009

Happy face

Heej!

Är på väldigt bra humör idag, massa roliga saker som händer ^^ förutom atbetsintervjun har jag blivit tillfrågad av Lena-Maria(min hundtränare) om jag vill följa med henne på måndag, inprovning av vårdhundar, & då hjälpa henne och få betalt, JAA, fy vad kul :D så kommer jag få följa med henne lite då & då, lite praktik.. det är precis som att någonting lossnat denna veckan, allt händer på samma gång! Haah, blir så glad att det börjar hända lite ;D
Och i helgen kommer min goa mormor & morfar, det är så mysigt när dom är här!
Och så blir det ut & dansa med tjejkompisarna ;D mycket att se fram emot.

Men nu ska jag in i duschen & sen hem till Matilda!

PUSS

2 kommentarer:

  1. va kul :)! det brukar alltid va så att när det väl släpper så kommer allt på en gång...
    sj är man fortfarande "fast" ;P men jag hoppas verkligen på att jag får de jobbet i helsingör i slutet på november.. får hålla tummarna :P kramkram

    SvaraRadera
  2. i en 7eleven butik :)

    SvaraRadera