tisdag 27 oktober 2009

Jobbedag

Hej!

Idag har jag jobbat ^^ wiiie!! började kl 7, försov mig, men hann fixa mig, käka på 15 min, extremt snabbt för & va mig..
Har pysslat med ungar hela dagen, fått massa fina teckningar & alla vill ju att jag ska jobba kvar. Ja visst tycker jag det också :P haha..
Sen är väl inte alla ungar lika goa(majgaaad!), let's not even go there, haha..
Vi tog alla ungarna på dans/teater på dunkers, kul!
Slutade kl 3 sen blev det raka vägen till gymmet, åååhhh vad skönt det var & träna, men fyyy så död jag är. Har inte tränat ordentligt på 2 månader, bara lite då & då lite halv slappt..
Efter det åkte jag med mamma, hämtade lilla syster sen fick jag ta henne hem via tåget..
Hatar dessa nya jojo korten?!! man fattar ju inte hur man ska använda dom..
Any who,
pappa mötte upp oss vid jem & fix, han skulle köpa en bräda som var 3.60 m lång, så gick han med den på axeln hem, haha?
& Amelie skulle cykla & ramla hela tiden, ja, kaos helt enkelt! :P
Så kommer jag hem, svin hungrig då kl är 7, fixar mat & vad gör jag? tappar ut allt på golvet, AAHH, haha, men jag käka upp det ändå, palla bry sig, haha..

Vilket långt inlägg det blev, haah. Är på gott humör trots kaoset ^^
Sitter & käkar riskaka & vatten eftersom jag inte äter massa skit längre, wie.


















Och imorgon blir det jobb igen, då ska vi på utflykt hela dagen, hoppas på uppehåll från regn!
Dags & sova snart igen..
Puss

1 kommentar:

  1. låter som en hektisk dag :) kul att du är på så bra humör,, måste nog va att du fått jobbat lite (;
    kramkram

    SvaraRadera