onsdag 28 oktober 2009

Helvetesdag

Idag fick jag se det riktiga jaget av alla barnen, fyyy.. Orkar inte ens gå in på det, lite smått bara.. Blev till slut så förbannad att jag stod och SKREK åt dom allihop, & ändå kaxar ungarna tillbaks, jag tror inte folk förstår hur tufft lärare har det nu för tiden, helt sinnes. Har aldrig varit med om något liknande, har definitivt jobbat för mina pengar idag kan jag ju sä!

Nog om det, idag är jag ändå glad för jag har fått en arbetsintervju på Fredag :D wihu! På mcdonalds i helsingborg, stattena. Skicka in en ansökan häromdagen och fick svar dagen efter, sweeeet eller! Sen så jobbar 2 av mina närmsta vänner där också, kan säkert bidra ;D så känns som att man har en god chans.. *HOPPAS*
För guuuu vad lycklig jag hade blivit :D:D:D

Äntligen börjar allt falla på plats.

PUSS

1 kommentar:

  1. hehe ja det är nog inte så lätt som folk hade velat tro ;P
    va kul :) hoppas du får det!

    SvaraRadera