torsdag 26 november 2009

26 n o v

hellu

Sitter & kollar olika instruktörsutbildningar, svårt att hitta något bra.. Just nu kollar jag på hundutbildningsgruppen.se , har skickat iväg ett mejl precis för att dom inte lägger ut information om sina kurser på sida.. Så får väl vänta & se :P
Jag vill så gärna utbilda mig, till något som jag tycker är skit kul! Fy vad glad jag hade blivit.. Så jag hoppas det löser sig :)

Åh, jag älskar doberman. Har kommit fram till att det kan vara den perfekta hunden för mig.
En hund jag kan jobba med & ta ut på långa löprundor. Vackra är dom ju också!
(fy va nördig jag har blivit, haah)

1 kommentar:

  1. jo det är ju det som är problemet... jag tror att hon behöver mer psykisk stimulans som hon inte får hemma hos mamma eftersom hon jobbar och han är i skolan. visst hon har ju sällskap hela tiden.. men så fort dem är själva så hittar hon på något. och det gör väl iofs dem flesta valparna, men detta är kaos (för att säga det minsta) :/ jag tror inte att det blir bättre bara för att hon är sj hemma hos mig nu eftersom jag oftast är hemma (och jag vågar väl inte riktigt lämna henne och riskera att hela lägenheten blir massakerad heller)... så det lär nog sluta med att ngn som har tid att avvänja hennes beteende får ta hand om henne :/ vet inte vart man ska få tag på ngn sån bara? hon är ju världens härligaste hund annars... det är ju det som är så tråkigt.

    SvaraRadera