söndag 29 november 2009

Första advent & jobb jobb jobb

Hej!

Herregud vilken helg det varit, fick hoppa in & jobba i fredags kväll mellan 5-22 & i natt mellan 23-06, & fickk jobba över två timmar, för folk är så sjukt grisiga!!!
& denna natten var ett helvete! Hon som var arbetsledare inatt sa att detta var den värsta natten hon varit med om under sin långa tid på mcdonalds, & det var min 4:e dag! haha! helt sjukt, vi var jätte underbemannat, jag stod själv i kassan nästan hela natten, & det var kö ut till dörren konstant!! Jag fattar knappt hur jag klarade av det, men dom tyckte jag var fantastisk så jag hoppas att det ger lite positiv påverkan för framtiden :P

aahh, kom iaf hem vid 9 imorse & sov till nu typ, jag är helt döööd. & alla andra är på julskyltning, kuul att jag missar allt :P men men, så äre..

Nu orkar jag inte skriva meeer, Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar