söndag 15 november 2009

sunday, bloody sunday


















Tjaa!
Helgen har bara schvisat förbi :P igår åkte jag till Helsingborg & gick på väla med Matilda, jag köpte bara ett par nylonstrumpor som man kan ha i mina nya snygga skor t.ex ;P vi mötte sedan upp Linda & åkte in till stan igen.
Sen bjöds det på vegetarisk tacos hemma hos matilda & nathalie kom till slut late as usual (;
& så blev det girls night out för hela slanten.
Försökte komma in på tivoli men det gick inte denna gången, så då provade vi på pascha, hmm. Kommer iaf inte gå dit igen :P det var så äckligt varmt & kvavt, och rätt trångt. Så nej tack, never again ;P
Men jag har alltid kul med tjejorna ^^

Och här sitter jag nu, jätte trött! Gosch, kom hem vid 4 tiden i eftermiddags, slappe dag & nu blir det gott kött! & vin! Som jag är så sjukt sugen på, hm.

OCH btw, Jimmy Choo släppte sin kollektion igår! Hade jag haft mycket pengar hade jag köat!

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar