tisdag 17 november 2009

mcdonalds utbildning

Shuu

Idag har jag min första utbildningsdag på Mcdonalds, gick helt okej. Men det är mycket att komma ihåg, usch så nervöst det är :P ska dit igen på Fredag, men det känns som att man kommer glömma bort allt mellan alla dagar som går innan man jobbar igen. Tycker det är lite knasigt, men men.

Igår var jag med Lena-Maria igen på utbilgningen hon har, vårdhundar. Var bara teori denna gången, men intressant & inspirerande ;)
Kom igån med gymmandet också igår, va gött det var! Ska köra på hårt nu, det är ju bara 2 veckor kvar till min singel release ;D 1 December i DK. Im soooo excited!
























Jag vill också göra en tatuering som hon har på sin underarm, skit snygg! & den hon har på handleden, ska ju göra mitt eget såklart, men det var riktigt snyggt! Vill ha fler tattoos nu, in med lite cash bara..

Godnight

1 kommentar:

  1. va kul med allt :) ska bli kul att se hur det går med din musik karriär.. du är ju så duktig!
    och det där med mcd är skiltätt efter ett tag, man kommer ihåg det även om det verkar rörigt i början :P
    kramkram

    SvaraRadera