torsdag 19 november 2009

It's my time to shine!

Sitter & kollar på lite instruktör utbildningar, LM tipsade mig om en i staffanstorp, hand med hund.
Den verkar väldigt bra, men vi får se, det händer så mycket framöver & man vet inte alls hur det kommer utveckla sig.
& det är sjukt jobbigt, jag vill ha musiken på heltid sen vill jag också jobba med hundarna på något hörn.
Men ja, musiken kommer först just nu.

Vet inte om jag är konstig, men det är så märkligt.. att stå i kassa på Mcdonalds är mer skrämmande för mig än att stå på en scen inför tusentals människor, eller göra photoshoots, musikvideor med proffs som alla kritiserar & berömmer, att alltid bli iakttagen..
Det känns som att jag har kontroll på ett helt annat sätt när jag är i den miljön, som att jag hittar mitt rätta jag, jag blir väldigt självsäker & vet vad jag går för..
Så på ett sätt känner jag att jag "cut out for this", & nu är jag faktiskt inte någon "lame" tönt i Idol som är helt värdelös & tror att hon ska ta över världen.
Jag är faktiskt snygg, skit bra, inte tondöv, stark & ödmjuk! Man ska tro på sig själv! Jag tycker inte alls att det är fel & tycka massa bra saker om sig själv, i denna branschen måste man ha stake annars klarar man sig inte så länge Im afraid, & jag vet att jag har stake ;) hehe.
Men NOG om mig för ikväll.

Säger bara - It's my time to shine damn it!

1 kommentar:

  1. förstår det där med att du känner dig mer bekväm på en sen... det är nog ganska vanligt när man hittat sin "grej (;
    hoppas du hittar ett bra sätt att kunna kombinera det som du tyvker är kul :) kramkram

    SvaraRadera