måndag 9 november 2009

svin

Yo

Ikväll har jag varit iväg & vaccinerat mig, känner mig svag i armen men inget mer. Får väl se om man kanske får lite feber i natt.

Fick också ett samtal idag från City Mail i Landskrona, om jag fortfarande var intresserad av jobb, men jag missade samtalet så pratade dom in ett meddelande. Ska ringa tillbaka imorgon, eftersom jag bara har extrajobb på mcdonalds, på helger & så, då skulle jag ju kunna ta extra jobb på city mail också, få in lite extra. Ska ringa tillbaka dit imorgon bitti så får jag se vad dom erbjuder ^^

Märkligt när man sökt massa jobb & så helt plötsligt får man två nästan samtidigt :P

Men nu ska jag softa vidare & mysa under en filt med varm choklad ;D

1 kommentar:

  1. det va ju det jag sa... att när det väl kommer så kommer där oftast flera samtidigt :P så är det nästan alltid :P lycka till med de också iaf :) kramkram

    SvaraRadera