måndag 2 november 2009

Vårdhundar..

Hej!
Idag åkte jag med min hundtränare Lena-Maria till Eslöv, för att hjälpa henne med inprovning av vårdhundar & deras förare.
Det var jätte kul och spännande!
Eftersom LM har opererat sin tumme fick jag skriva omdömmen och hjälpa henne med vissa moment då man ska t.ex. kolla hantering av hund, känna igenom, ta på tassarna, kolla öron, tänder osv & se hur den reagerar ^^
Skit kul!

På vägen hem pratade vi om att jag kanske skulle ta mig ann en omplacerings hund, LM är ansvarig för hittehund.se här i skåne, en hund som jag kan börja jobba med direkt. Åh det hade jag velat!
Vi får se hur det blir, hehe ;P

Har iaf fått tillbaka glöden & vill bara jobba mer med hundar! :)

1 kommentar:

  1. va kul :) och grattis till jobbet! Va det heltid eller timanställning du fick? kramkram

    SvaraRadera