måndag 14 december 2009

f j o r t o n d e d e c e m b e r

Yo
Igår var jag iväg & jobbade hela dagen, kommer bli gött när pengarna rullar in nästa månad :)

Idag har jag varit iväg i Helsingborg med Tilda, som jag inte träffat på väldigt länge, vi umgicks varje dag när vi var yngre.
Vi tog en tripp till väla, käkade & strosade runt, jätte mysigt.
& Sprutade parfym så vi stank lång väg.
Tror jag vill köpa diesels nya ;) it smells goood!

Sitter nu hemma själv med min hund, mina föräldrar har åkt till Borås i några dagar då min styv farfar fortfarande är nedsövd(brock på aortan, & massa annat).
Så alla ni som röker sluta! Motionera & ät grönsaker!!

Ska fortsätta mysa med min vovve & se vidare på eight below, handlar om 7 slädhundar som blir lämnade mitt ute i ingenstans antarktis & en polarstorm drar in, jag gråter verkligen! haah, sjukt sorgligt :( går på kanal 9 just nu.

1 kommentar:

  1. nä precis (; det är bara att slå en pling när du vill hitta på ngt :P
    tycker också du ska köpa den diesel, den lukta jättegott.. kramkram

    SvaraRadera