söndag 27 december 2009

& så var julen förbi..

Aloha

Nu är jag hemma från Borås, kom hem sent i fredagskväll faktiskt. Fick ta tåget ensam till Landskrona eftersom jag skulle jobba dan därpå.. 9 låånga timmar :) men blir lite mer klir i kassan nästa månad ;)

Julen har faktiskt varit toppen i år, älskar min mormor & morfar så himla mycket :) var lite tråkigt att jag inte kunde stanna något efter Jul.

Hade på mig en klännig från H&M tror jag, på jul med lite spets upp till, en paljett tröja från jimmy choo, & tights från gina ^^













































Blev en massa jobb igår, & efter det träffade jag Pada & hans tjej, jätte kul att få träffa honom, inte gjort det på hur länge som helst!

Idag har jag bara sovit & tagit det lugnt, ska fortsätta mysa nu.

Ha det great

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar