måndag 21 december 2009

t j u g o f ö r s t a d e c e m b e r

Shoo,
Har bara jobbat natt hela helgen & sovit, inte hunnit med något annat.
Kennes var dock förbi på lördagskvällen innan jag stack.
& nu har jag fått höra varje dag denna helgen att jag inte ser hel svensk ut? haha, lite kul :) folk i kassan börjar prata en massa olika språk med mig, en frågade om jag var russian, hm xD & flera av dom jag hälsat på av min medarbetare frågar vart jag kommer ifrån
Jag tror jag har kanske 5 % franskt i mig, det är väl det som slår ut ;P haha, inte vet jag.
Härligt att man ser lite exotisk ut då ;D

Ska iväg & jobba kl 6, slutar 1.. Sen är jag ledig till annan dag jul ;d GOTT. Imorgon åker vi till Boråååås till feta släkten.. Yey :)

See yah

2 kommentarer:

  1. hahaha :P det tycker ju inte jag iaf :P du ä svennebanan :) hehe. nä, men hoppas ni får en trevlig jul i borås och hälsa familjen! kramkram

    SvaraRadera
  2. hahaha jises de låter verkligen så fel :P :) ;P god jul & gott nytt!

    SvaraRadera