fredag 18 december 2009

a r t o n d e d e c e m b e r























Dom ringde äntligen från bolaget i förrgår, gav mig en massa frågor jag skulle fundera på så ringde han mig igår morse igen.. & då skulle jag svara på alla frågorna, jag tycker det är rätt läskigt att bli intervjuad! ish.
Min singel kommer ut på radio i början på Januari, men ja, det går rätt så långsamt framåt. så jag hoppas att den börjar spelas i början på Jan..

& gu vad mycket snö vi har här! Insnöade är vi här ute på åkern :P haha, & det blåser så mycket att om man plogar upp all snö på vägen så blåser det igen efter 2 h..

Blir mycket jobb denna helgen, ska jobba mellan 18-02 idag, lär inte vara hemma förrän 4 :/ så blir det jobb natt imorgon 22-06... baah :P
Vet dock inte hur det blir när jag jobbar natt på söndag & måndag, hur ska jag ta mig hem ;o kom jag på nu.. går inga bussar & tåg vid 2 & 1 på natten...
Behöver körkort!

Men men, löser sig. Snart är det Jul ;D YEY!

1 kommentar:

  1. ja det är ju nackdelen med att jobba natt/kväll :P har du problem att ta dig hem kan du alltid komma hit (så du vet)..
    va kul att det börjar röra på sig, men jag förstår att de måste va drygt att vänta så mkt också :P kram

    SvaraRadera