lördag 12 december 2009

T o l f t e d e c e m b e r

Hey.

Igår var Linda här & såg idol final med min familia :) Såg också ett päron till farsa firar Jul under dagen, HAHA, jag skrattar alltid åt den familjen, jag & min egen familj älskar den typen av humor xP

Fick ett mejl sent igår kväll, från det större bolaget som ska lansera min skiva allt som hör till, nu är det på rullning, äntligen! Har väntat så länge, så till en början släpps min singel bara på dansk radio om någon vecka, så kommer allt utgå därifrån, om det går bra eller inte..
Kommer uppdatera mer om det när jag vet ;P

& idag har jag & mamma varit i stan i några timmar, jag fick välja ut lite julklappar, inte helt fel! ;) nya jeans, top, leggins.. love min mammi <3
Och jag tror jag blev lite flörtad med av en tjej på Gina idag(enligt min mamma), jag var tydligen raffig & lite annat ;) haha! Kan det aldrig vara någon snygg kille som flörtar med en istället :P pff, nej det är nog meningen att jag ska vara själv, lika bra :P

Tjingeling

1 kommentar:

  1. visst är det bäst när man sj får välja sina juklappar :) :P då blir man ju alltid nöjd ;P
    kul att saker och ting börjar rulla på med musiken :) kram

    SvaraRadera