torsdag 10 december 2009

t i o n d e d e c e m b e r

Tja.

vid halv 8 imorse fick jag ett sms av LM, hon undrade om jag ville med idag & praktisera lite på hennes hundvårdsutbildning, som jag varit med på varje gång. Självklart ville jag det, så det var bara att dra sig upp seg som man är nu för tiden :P
Men det var det värt.

Så när jag kom hem drog jag till Kennes, käka god pizza från mamma teresa, gooott!!

& nu har jag bara glott på mammas pojkar & gråtit lite, HAHA, orkar inte med mig själv. Hur kan man böla till mammas pojkar??! maybe it's just me :P

& så bjuder jag på en gammal bild, shuuuu

3 kommentarer:

  1. hehe jadu,, jag vet inte.. lite hormonsvallningar kanske? :P
    sv: ja det ska bli riktigt kul och skönt att komma bort litegrann.. behöver som sagt lite egentid (hemmifrån!)..
    händer annars i veckan? kram

    SvaraRadera
  2. hehe så kan de va :P nä inget spec inplanerat här heller... om du vill så får du jättegärna komma hit och hälsa på :) länge sen vi träffades. det är ju inte så långt från ditt jobb heller ;P kram

    SvaraRadera
  3. yes, nemas problemas (; hade varit skitkul :)slå en pling eller sms:a om vilken tid och så.. 0735823387 (godkänn inte denna kommentaren bara ;P)

    SvaraRadera