torsdag 3 december 2009

t r e d j e d e c e m b e r

Heej
Igår blev det att göra lite julgodis med hannah & ellan :)
Jag tyckte vi gjorde ett fantastiskt jobb ;) haha, sötnosar! <3 love


















Paramore i Tisdags var sjukt bra! måste bara säga det, hon är verkligen min Idol :)

& idag har jag bara läst & läst & läst & läst, kan inte sluta när jag väl läser något bra.
Kan mitt liv inte bara vara en bok?
Är så trött på allt hela tiden, vill hitta ett sätt att vara nöjd på, nöjd med livet, lycklig..
& jag är sugen på äventyr, resa, göra allt jag nu vill göra.. För det är väl nu jag har tid?
baaah, alla dessa beslut, ångest, press.. Näääe, nu vill jag bara göra något som ger mig en mening på denna jord ;P

(jobb, fre, lörd, sönd)
Hej svejs

1 kommentar:

  1. du kommer säkert hitta din mening" snart.. jag tror du redan har hittat den egentligen. det är bara det att vissa saker tar tid och man måste ha lite tålamod och uthållighet för att det ska bli av - som ett test för att se om det verkligen är det som du vill (; :) hoppas du får en trevlig helg! kramkram

    SvaraRadera