tisdag 1 december 2009

f ö r s t a d e c e m b e r

Shoo

Idag är det 1 December :) & jag vaknade upp med nya bett! Ahh, blir galen på detta, de senaste månaderna efter London har jag fått konstiga bett, direkt efter London fick jag små prickar över hela kroppen, som tack & lov försvann efter någon vecka. Men sen efter några veckor började jag få några få bett som liknade myggbett, får det lite då & då, det kliiiiar så in i bomben!! Kan knappt sova. Men det mest lustiga är att jag alltid får det på samma arm nu, blir helt ärrig efter dom också och plus att jag får det så fort jag sover i min säng!
Så det måste ju vara något i min säng, någon som har haft något liknande??

Men iaf, dom ringde från MC idag & frågade om jag kunde jobba, synd att det var idag, för jag ska på konsert i köpenhamn på Paramore! WUHU :D det ska bli skit roligt att se dom faktiskt :)






















(ish, nu behöver jag pengar).. Ha en bra 1 December ;)

4 kommentarer:

  1. har ingen aning om vad det kan va.. kvalster kanske? tvätta alla sängkläderna och vädra madrasserna så går det säkert bort :) trevligt med konsert :)

    SvaraRadera
  2. nämen usch hoppas att det inte är det då :/ irriterande..

    SvaraRadera